Ergebnis 1 bis 5 von 5

Thema: Burger Chain Goes with Edible Burger Wrappers

Standard Burger Chain Goes with Edible Burger Wrappers

Over in Brazil, a burger chain called Bob's (named after it's American Brazilian founder, tennis pro Robert Falkenburg) ran a marketing campaign that included edible paper-like wrappers for their burgers. The idea being that their burgers are so good that customers can't even wait to unwrap them before eating.

I'm going to guess it took a wee bit of convincing to get the customers to start eating burger wrappers, but they seem to be having a good time of it. You can see for yourself in the video below:

http://www.brandeating.com/2012/12/a...goes-with.html
    Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect. - Mark Twain

Standard

Ich haette gerne einen mit ner Glock und "I don't dial 911"
    Proud to Live in America
    Sworn to save your ass not kiss it.

Standard

Zitat Zitat von Raymond Beitrag anzeigen
    Ich haette gerne eine auf die Glocke und "I don't dial 911"

Ich dachte, Verpackungen wären dazu da, um das Essen hygienisch und bazillenfrei zu halten? Das heißt, bei denen fasst die Person, die mit schmutzigen Geldscheinen umgeht, auch mein Futter an, legt es auf den dreckigen Tresen oder auf ein olles Plastiktablett? Klingt lecker!
    Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect. - Mark Twain

Standard

Zitat Zitat von Nicole Beitrag anzeigen

Ich dachte, Verpackungen wären dazu da, um das Essen hygienisch und bazillenfrei zu halten? Das heißt, bei denen fasst die Person, die mit schmutzigen Geldscheinen umgeht, auch mein Futter an, legt es auf den dreckigen Tresen oder auf ein olles Plastiktablett? Klingt lecker!
    Pienzchen......
    Proud to Live in America
    Sworn to save your ass not kiss it.

Standard

Zitat Zitat von Raymond Beitrag anzeigen
    Pienzchen......
    Muss eben gesund bleiben. Hab schließlich nicht jeden zweiten Tag frei wie ein Beamter/Polizist.