Seite 4 von 8 ErsteErste ... 23456 ... LetzteLetzte
Ergebnis 61 bis 80 von 147

Thema: Man kills 26 at Conn. school, including 20 kids

Standard

hab gerade diese email bekommen die ich mit euch teilen moechte:

Here's what will happen in the US if we allow the government to confiscate our guns! The gun collection made in Oakland a few days ago paying out $200 per gun made me feel sick in the stomach. Few of the guns collected would have been attractive to criminals. In the photos shown they appeared to be mostly old small bore rifles and shotguns and very few handguns. They could have been useful in defense of a home invasion, especially the shotguns.

Larry

-----Original Message-----
    From: Paul
    Subject: FW: Australian Gun Law Update

Same thing happened in England when they outlawed guns.

Australian Gun Law Update

From: Ed Chenel, A police officer in Australia

Hi Yanks, I thought you all would like to see the real
    figures from Down Under.

It has now been over 12 months since gun owners in Australia were forced by a new
    law to surrender 640,381 personal firearms to be destroyed by our owngovernment, a program costing Australia taxpayers more than $500 million dollars.

The first year results are now in:
    Australia-wide, homicides are up 6.2 percent,
    Australia-wide, assaults are up 9.6 percent;
    Australia-wide, armed robberies are up 44 percent (yes, 44 percent)!

In the state of Victoria
    alone, homicides with firearms are now up 300 percent.(Note thatwhile the law-abiding citizens turned them in, the criminals did not
    and criminals still possess their guns!)
    While figures over the previous 25 years showed a steadydecrease in armed robbery with firearms, this has changed drastically
    upward in the past 12 months, since the criminals now are guaranteed
    that their prey is unarmed.There has also been a dramatic increase in break-ins andassaults of the elderly, while the resident is at home.

Australian politicians are at a loss to explain how public
    safety has decreased, after such monumental effort and expense wasexpended in 'successfully ridding Australian society of guns....' Youwon't see this on the American evening news or hear your governor ormembers of the State Assembly disseminating this information.

The Australian experience speaks for itself. Guns in the
    hands of honest citizens save lives and property and, yes, gun-controllaws affect only the law-abiding citizens.

Take note Americans, before it's too late!
    Will you be one of the sheep to turn yours in?WHY? You will need it.

DON'T BE A MEMBER OF THE SILENT MAJORITY.
    BE ONE OF THE VOCAL MINORITY WHO WON 'T STAND FOR NONSENSE

lieber arm dran, als arm ab

Standard

mei Heiner...

ich mach irgendwann ein "step by Step" "how to use the internet - video" für ältere Semester.

Und ich möchte ausdrücklich nichts gegen ältere Semester sagen.

In den echten (nicht von irgendwem, der keine qualifikation hat, journalistisch tätig zu sein bzw. keinerlei Kenntnis von der Materie und der sich mal schnell nen Polizisten "Freund" erfindet, von dem er die mail hat) - also in Nachrichten, die auf richtigen Nachrichtensendern veröffentlich werden, steht die offizielle Stellungnahme der Polizei Gewerkschaft Australiens.

Die liest sich wie folgt:

The Queensland Police Union (QPU) says more people will be shot if the state's gun laws are changed.

http://www.abc.net.au/news/2012-08-2...n-laws/4226984

es bringt doch nix, Argumente zu verhunzen, mit so selbstgestrickten Schwachmaten-mails.

Die Statistik weist für London tatsächlich einen Anstieg von durch Handfeuerwaffen verursachte Tötungen NACH der Einführung der strikten Waffengesetze auf.

Dazu muss ich doch keinen unsinnigen Brief von nem vermeintlichen Polizisten erfinden.

langfristig ist die Statistik aber nach unten gegangen:

Gun deaths last year in the UK at 51 were down by 18 percent , yet private gun ownership continues to grow with 1.8 million legally held.

Obwohl die Anzahl der privat und legal erworbenen Schusswaffen gestiegen ist.

das sind nachlesbare Statistiken, da brauchts keine emails (fraglichen Ursprungs) für (imo)

Standard

Es ist auch statistich erwiesen, das seit der Einfuehrunf der concealed weapon license die Kriminalitaetsrate in FL deutlich gesunken ist. Der ehrlich bewaffnete Buerger senkt sie Kriminalitaetsrate. Das problem ist der Kriminelle. Der haelt sich nicht an Vorschriften und Gesetze. Warum aber den ehrlichen Buerger entwaffnen bzw einschraenken? Der senkt doch die crime rate.
    Proud to Live in America
    Sworn to save your ass not kiss it.

Standard

Zitat Zitat von Nina Beitrag anzeigen
    mei Heiner...

ich mach irgendwann ein "step by Step" "how to use the internet - video" für ältere Semester.

Und ich möchte ausdrücklich nichts gegen ältere Semester sagen.

In den echten (nicht von irgendwem, der keine qualifikation hat, journalistisch tätig zu sein bzw. keinerlei Kenntnis von der Materie und der sich mal schnell nen Polizisten "Freund" erfindet, von dem er die mail hat) - also in Nachrichten, die auf richtigen Nachrichtensendern veröffentlich werden, steht die offizielle Stellungnahme der Polizei Gewerkschaft Australiens.
    Du must noch lernen, dass der Heiner scheinbar die meisten seiner Informationen von recht obskuren Quellen bezieht. Gegenueber vieler dieser Quellen scheint der obige Brief noch recht serioes zu sein! (und ich glaub, ich bin aelter als Heiner, Alter hat mit Niveau nichts zu tun)
    Religionskriege sind Kriege Erwachsener über die Frage, wer den coolsten imaginären Freund hat.

Standard

Zitat Zitat von Raymond Beitrag anzeigen
    Es ist auch statistich erwiesen, das seit der Einfuehrunf der concealed weapon license die Kriminalitaetsrate in FL deutlich gesunken ist. Der ehrlich bewaffnete Buerger senkt sie Kriminalitaetsrate. Das problem ist der Kriminelle. Der haelt sich nicht an Vorschriften und Gesetze. Warum aber den ehrlichen Buerger entwaffnen bzw einschraenken? Der senkt doch die crime rate.
    Es will doch niemnand die ehrlichen Buerger entwaffnen! Ich kenne keine ehrlichen Buerger die mit Assault Rifles durch die Gegend rennen. Hier bei uns gibt es kaum einen Haushalt, der keine Waffen hat (Jagen ist hier eine stink-normale Sache, wir haben ja Platz und Waelder hier). Aber keiner redet doch davon, Jagdwaffen zu beschraenken, es redet auch keiner davon den Leuten ihren Colt oder aehnliche Handfeuerwaffen zu weg zu nehmen. Es geht doch nur darum, die Waffen zu beschraenken, die weder zur Jagd noch zum Selbstschutz geeignet sind. genauso sollen die Clips beschraenkt werden, die mit jeder Menge Patronen geladen werden koennen. Weder bei der Jagd noch beim Selbstschutz haben diese Clips Vorteile. Wer seinen Hirsch nicht mit dem ersten Schuss erlegt, sollte Schiesstraining machen, ein Maschinengewehr hilft da auch nicht, es sei denn man will den Hirsch sofort in Gehacktes zerlegen.
    Religionskriege sind Kriege Erwachsener über die Frage, wer den coolsten imaginären Freund hat.

Standard

Und hier noch weitere Information, dass strengere Waffengesetze auf jeden Fall helfen. Bei den Florida Resultaten waere es interessant zu wissen, wer sie erhoben hat, und wer dafuer bezahlt hat!

Moreover the article (ref 1 below) is an analysis of the comparisons between:

the USA and the current German gun control laws
    the rates of gun deaths in the two countries
    the rates of gun death in Germany prior to, and after, their tightenng of gun laws
    the comparative rates in Germany today of the ratio of gun deaths and rates of violent crimes with Germany

In summary the results show that
    Germany has fewer gun deaths than the USA
    Germany has fewer gun deaths today than it did during its era of looser gun controls
    The rate of violent crimes in German is the same today as it was during that earlier era

.So the negative relationship between gun control and gun deaths seems to be validated as this study controls for the variable: "differences in social/criminal culture".

Most arguments, arguing there is no valid relationship between gun control and gun deaths, use the "differences in social/criminal cultures" as the key variable, not "gun control laws", for the reason for higher gun death rates n the USA.

Thus this study invalidates those denials of the strong negative relationship between gun controls and gun deaths.

Thus is seems likely that your hypothesis is valid...

1.http://tinyurl.com/cpccqln

Standard

Zitat Zitat von d'r Jalabaker Beitrag anzeigen
    Du must noch lernen, dass der Heiner scheinbar die meisten seiner Informationen von recht obskuren Quellen bezieht. Gegenueber vieler dieser Quellen scheint der obige Brief noch recht serioes zu sein! (und ich glaub, ich bin aelter als Heiner, Alter hat mit Niveau nichts zu tun)
    nein, deshalb wollte ich ja bewusst gesagt haben, dass sich meine Aussage nicht gegen ältere Semester richtet.
    Was mir aber auffällt z.b. bei meinem Onkel, den ich sehr schätze, dass die Sache mit dem Internet und dem Recherchieren nicht so sein Ding ist bzw. dass die Un terscheidung von seriösen Quellen zu Humbug geradezu unmöglich scheint, wenn man erst in den letzten Jahren bewusst mit Internet in Verbindung gekommen ist und eben kein junger Mensch/Schüler mehr ist...

oder anders ausgedrückt, ich beobachte bei vielen älteren Menschen, die sich bewusst erst seit ein paar jahren mit dem Internet über das versenden von mails hinaus befassen, dass diese sehr viel umständlicher suchen (googlen) oder z.B. google gar nicht kennen etc. und nicht so wirklich unterscheiden können, was ein update vom Hersteller und was spam oder Virenprogramme sind etc.

Damit wollte ich natürlich nichts pauschalisieren.

Standard

soviel bescheuertes wie von euch beiden habe ich schon lange nicht gelesen.
    es geht hier doch nicht um mich, oder was auch immer ich aus dem internet poste.
    aber ist schon ok. leute die keine argumente haben gehen halt nach dem messenger.

ein fact ist, das leute wie ihr...ehrbare leute bestrafen wollt.
    ein fact ist, das die waffen zum toeten ueberwiegend, handfeuerwaffen sind. sollte euch die quelle nicht gefallen, sucht euch eure eigene.
    ein fact ist, das ich die strafen fuer taeter mit waffen deutlich verschaerfen wuerde.

Standard

Zitat Zitat von heiner Beitrag anzeigen
    soviel bescheuertes wie von euch beiden habe ich schon lange nicht gelesen.
    es geht hier doch nicht um mich, oder was auch immer ich aus dem internet poste.
    aber ist schon ok. leute die keine argumente haben gehen halt nach dem messenger.

ein fact ist, das die waffen zum toeten ueberwiegend, handfeuerwaffen sind. sollte euch die quelle nicht gefallen, sucht euch eure eigene.
    ein fact ist, das ich die strafen fuer taeter mit waffen deutlich verschaerfen wuerde.
    wer issn jetzt "ihr"?

ich bin gegen einen ban, gelesen?
    Ich bin auch dagegen, im Nachgang zu einer Tragödie jegliches vorher gültiges Recht ganz schnell außer Kraft zu setzen und ich bin auch dagegen, dass man redlichen und mündigen Bürgern vorschreibt, wie lange ihre Nasenhaare sein dürfen....

Und klar geht es um dich, wenn du deinen emailposteingang mit uns teilst.

mein Post hast du anscheinend nicht gelesen.
    Da steht drin, um das zu konstatoeren, was deine "email vom australischen Polizisten" *räusper* konstatiert, braucht man nur die Statistiken richtig lesen - man sollte dann aber nicht bei 2005 aufhören zu lesen, der Anstieg der Schusswaffenopfer nach der Verschärfung des Waffenrechts in GB bezieht sich imo auf den Zeitraum zwischen 2001 und 03, das müsste ich aber nachschlagen.

Standard

ich beobachte bei vielen älteren Menschen, die sich bewusst erst seit ein paar jahren mit dem Internet über das versenden von mails hinaus befassen, dass diese sehr viel umständlicher suchen (googlen) oder z.B. google gar nicht kennen etc. und nicht so wirklich unterscheiden können, was ein update vom Hersteller und was spam oder Virenprogramme sind etc.
    I love it......
    Und Heiner ist ja ein aelteres Semester.....
    Proud to Live in America

Standard

laut diesem report der public health law research aber eben nicht:

The Evidence:

In a systematic review, Hahn et al. reviewed four studies that measured the national impact of shall issue laws on homicide, aggravated assault, robbery, rape, and killing of police officers. Hahn, et al. Firearms laws and the reduction of violence: a systemic review. Am J Prev Med. 2005;28(2S1):40-71. Two studies found a reduction in homicides associated with shall issue laws, but a third found mixed results across different counties and an overall increase in homicides. The fourth study, which focused on whether shall issue laws harmfully increase gun-related crime, found a statistically insignificant reduction in killings of police. In view of these findings and the limited number of relevant primary studies, the reviewers concluded that there is insufficient evidence to support the effectiveness of shall issues laws as public health interventions aimed at reducing violent crime.

The Bottom Line:

In the judgment of a Community Guide expert panel, there is not enough evidence to establish the effectiveness of shall issue laws as a public health intervention to reduce violent crime.

Standard

I love it......
    telefonier mal mit meiner Mutter, wenn sie ne Frage zu ihrem Computer hat... oder speziell zum Internet...
    dann weißt du genau, was ich meine...

Standard

nein, deshalb wollte ich ja bewusst gesagt haben, dass sich meine Aussage nicht gegen ältere Semester richtet.
    Was mir aber auffällt z.b. bei meinem Onkel, den ich sehr schätze, dass die Sache mit dem Internet und dem Recherchieren nicht so sein Ding ist bzw. dass die Un terscheidung von seriösen Quellen zu Humbug geradezu unmöglich scheint, wenn man erst in den letzten Jahren bewusst mit Internet in Verbindung gekommen ist und eben kein junger Mensch/Schüler mehr ist...

oder anders ausgedrückt, ich beobachte bei vielen älteren Menschen, die sich bewusst erst seit ein paar jahren mit dem Internet über das versenden von mails hinaus befassen, dass diese sehr viel umständlicher suchen (googlen) oder z.B. google gar nicht kennen etc. und nicht so wirklich unterscheiden können, was ein update vom Hersteller und was spam oder Virenprogramme sind etc.

Damit wollte ich natürlich nichts pauschalisieren.
    Das koennte sein. Ich war beruflich (ich war mal Elektroing) damit beschaeftigt (ich habe das absolut erste Ethernet in Deutschland entwickelt, habe praktisch Al Gore dabei die Hand gehalten, als er das Internet erfunden hat ). Aber es ist natuerlich auch so, wer nie Research machen musste, wird sich immer damit schwer tun, es effektiv zu machen. Ich kenne Leute in meinem Alter, die sich weigern einen Computer auch nur anzufassen.

Standard

Zitat Zitat von heiner Beitrag anzeigen
    Wer will dich oder andere ehrbare Leute denn bestrafen? Fuehlst du dich auch bestraft, wenn du fuers Auto einen Fuehrerschein haben musst, es angemeldet haben musst, udn eine Versicherung dafuer haben musst? Nichts anderes ist es doch, was hier hauptsaechlich diskutiert wird, halt nur fuer Waffen.

Und ich stimmte schon vorher mit dir ueberein, dass bestehende Gesetze verfolgt werden sollten und saftige Strafen fuer Vergehen dagegen ausgesprochen werden sollen.

Du liesst leider wieder nur halb mit!

Standard

I love it......

Standard

Zitat Zitat von d'r Jalabaker Beitrag anzeigen
    Wer will dich oder andere ehrbare Leute denn bestrafen? Fuehlst du dich auch bestraft, wenn du fuers Auto einen Fuehrerschein haben musst, es angemeldet haben musst, udn eine Versicherung dafuer haben musst? Nichts anderes ist es doch, was hier hauptsaechlich diskutiert wird, halt nur fuer Waffen.
    Und ich stimmte schon vorher mit dir ueberein, dass bestehende Gesetze verfolgt werden sollten und saftige Strafen fuer Vergehen dagegen ausgesprochen werden sollen.

Du liesst leider wieder nur halb mit!
    Hatten wir doch erst in Australien. 200 Entschaedigung pro Waffe. Das waere fuer manches im Safe 1%. Noch gibt es die Verfassung. Im Notfall gibt es Neuseeland.

Standard

laut diesem report der public health law research aber eben nicht:

The Evidence:

In a systematic review, Hahn et al. reviewed four studies that measured the national impact of shall issue laws on homicide, aggravated assault, robbery, rape, and killing of police officers. Hahn, et al. Firearms laws and the reduction of violence: a systemic review. Am J Prev Med. 2005;28(2S1):40-71. Two studies found a reduction in homicides associated with shall issue laws, but a third found mixed results across different counties and an overall increase in homicides. The fourth study, which focused on whether shall issue laws harmfully increase gun-related crime, found a statistically insignificant reduction in killings of police. In view of these findings and the limited number of relevant primary studies, the reviewers concluded that there is insufficient evidence to support the effectiveness of shall issues laws as public health interventions aimed at reducing violent crime.

The Bottom Line:

In the judgment of a Community Guide expert panel, there is not enough evidence to establish the effectiveness of shall issue laws as a public health intervention to reduce violent crime.
    The Truth About
    "The Florida Model"
    The following information concerning carrying concealed firearms (CCW) statistics may be of interest to listeners of "Tom Gresham's Gun Talk." These facts debunk the distortions and outright lies fostered by the gun-grabbers. It should be noted, that almost without exception, the media is equally as guilty in disseminating these distortions and falsehoods. These figures are compiled from the FBI's annual report on crime (Uniform Crime Reports), and from other law enforcement agencies.
    "Violent crime rates are highest overall in states with laws severely limiting or prohibiting the carrying of concealed firearms for self-defense". (FBI Uniform Crime Reports, 1992)

The total Violent Crime Rate is 26% higher in the restrictive states (798.3 per 100,000 pop.) than in the less restrictive states (631.6 per 100,000).

The Homicide Rate is 49% higher in the restrictive states (10.1 per 100,000) than in the states with less restrictive CCW laws (6.8 per 100,000).

The Robbery Rate is 58% higher in the restrictive states (289.7 per 100,000) than in the less restrictive states (183.1 per 100,000).

The Aggravated Assault Rate is 15% higher in the restrictive states (455.9 per 100,000) than in the less restrictive states (398.3 per 100,000).

Using FBI data (1992), homicide trends in the 17 states with less restrictive CCW laws compare favorably against national trends, and almost all CCW permittees are law-abiding.

Since adopting CCW (1987), Florida's homicide rate has fallen 21% while the U.S. rate has risen 12%. From start-up 10/1/87 - 2/28/94 (over 6 years) Florida issued 204,108 permits; only 17 (0.008%) were revoked because permittees later committed crimes (not necessarily violent) in which guns were present (not necessarily used).
    Of 14,000 CCW licensees in Oregon, only 4 (0.03%) were convicted of the criminal (not necessarily violent) use or possession of a firearm.

Americans use firearms for self-defense more than 2.1 million times annually.
    By contrast, there are about 579,000 violent crimes committed annually with firearms of all types. Seventy percent of violent crimes are committed by 7% of criminals, including repeat offenders, many of whom the courts place on probation after conviction, and felons that are paroled before serving their full time behind bars.

Two-thirds of self-protective firearms uses are with handguns.
    99.9% of self-defense firearms uses do not result in fatal shootings of criminals, an important factor ignored in certain "studies" that are used to claim that guns are more often misused than used for self-protection.
    Of incarcerated felons surveyed by the Department of Justice, 34% have been driven away, wounded, or captured by armed citizens; 40% have decided against committing crimes for fear their would-be victims were armed.
    Other Concealed Carry Facts

With adoption of CCW by Louisiana in 1996, 30 states have CCW laws requiring the issuance of permits to carry concealed firearms for self-defense to citizens who meet fair and reasonable state standards. Vermont, which ranks near the bottom in violent crime rates year-in and year-out, allows firearms to be carried concealed without a permit.

In recent years NRA successfully fought for the adoption of favorable CCW laws now on the books in Florida (1987), Idaho (1990, amended 1991), Mississippi (1990), Montana (1991), and Oregon (1990). In recent legislative sessions, proposals for similar CCW laws have progressed in Alaska, Colorado, Missouri, Oklahoma and Texas.

Anti-gun forces oppose CCW with a variety of arguments, ranging from deliberate misrepresentations of commonly available crime data to "studies" pretending to show that private ownership of firearms leads to death and injury rather than providing protection to the owner.

1. Firearms ownership opponents claim that "violent crime" went up in Florida since that state enacted CCW legislation in 1987, a misleading statement for multiple reasons:
    Florida's homicide rate has declined 21% since adopting CCW in 1987.

No comparison of aggravated assault, robbery, and rape (99.3% of Florida violent crimes) beginning before 1988 is valid, according to the Florida Dept. of Law Enforcement. In 1988, Florida changed its method of compiling crime statistics.

In Florida, as in the U.S., more than 70% of violent crimes do not involve guns. Violent crime rates, therefore, don't necessarily reflect violent gun-related crime trends. According to the most recent FBI Uniform Crime Reports (1992), nationwide firearms were used in the four violent crimes that make up the total "Violent Crime" category, as follows: Aggravated Assault (58% of volent crimes) -- firearms used in 25%; Robberies (35% of violent crimes) -- firearms used in 41%; Rapes (6% of violent crimes) -- firearms used in an estimated 5% - 10% (survey data); and Homicides (1% of violent crimes) -- firearms used in 68%.

In Florida: Aggravated Assaults (64% of violent crimes) -- firearms used in 25%; Robberies (30% of violent crimes) -- firearms used in 37%; Rapes (4% of violent crimes) -- firearms used in an estimated 5% - 10% (survey data); and Homicides (0.7% of violent crimes) -- firearms used in 61%.

2. Anti-gunners cite "studies" they claim show that firearms kept at home are "43 times more likely" to be used to kill family members than be used for self- defense. (Other "studies" claim different ratios.) The 43:1 claim, based upon a small-scale study of King County (Seattle) and Shelby County (Memphis), is a fraud, because it counts as self-defense gun uses only those cases in which a criminals were killed in the defender's home. Approximately 99.9% of all defensive gun uses are not fatal shootings, however -- criminals are usually frightened off, held at bay, or non-fatally wounded. Also, many defensive firearms uses occur away from home. Further, suicides were counted as "family member killings" in the "study,"elevating that number more than 500%. Unfortunately, some of these "studies" are funded with taxpayer dollars, through grants from the Centers for Disease Control and Prevention, a division of the U.S. Dept. of Health and Human Services.
    Since adopting CCW in 1987 Florida's homicide rate has decreased 21% while the U.S. Rate has risen 12%.

Area 1987 1992 %Change Florida 11.4 9.0 -21% U.S.A. 8.3 9.2 +12%
    Nationwide, homicide rates peaked in 1980 - 1981. After fluctuating, but dropping overall thereafter, both the U.S. and Florida homicide rates began to rise in 1986. Florida adopted CCW in 1987, and its homicide rate began to decline, dropping 21% 1987 - 1992. The U.S. rate continued its upward trend, rising 12% in the 1987 - 1992 period. (Source: FBI Uniform Crime Reports)
    Florida Concealed Carry Licensees Do Not Commit Crimes

Pop. - 13,277,000 Floridians Who Own Guns (Percent) All -- 62.7% Male -- 68.8% Female -- 57.3% Floridians Who Own Guns (Number): 8,325,000 Permits issued: 204,108 Permits Revoked Due To Crime: 17 (0.008%)

The latest report from the Florida Department of State, covering a 6-year, 4-month period from 10/01/87 (start-up date) through 02/28/94, shows that 204,108 CCW permits have been issued -- 69% new permits; 31% permit renewals.

Only one-quarter of 1% of permit applications have been rejected due to an applicant's criminal history; two-tenths of 1% have been rejected due to an "incomplete application." One hundred eighty-seven (0.1%) permits have been revoked because the permittee committed some kind of crime, though not necessarily a gun-related or violent crime, after permit issuance. After receiving permits, only 17 (0.008%) individuals committed crimes (not necessarily violent) in which firearms were present, though not necessarily used.

By contrast, in 1992 there were about 46,000 gun-related violent crimes (assaults, robberies, homicides and rapes) in Florida, based upon FBI Uniform Crime Reports supplementary reports and reported crime totals.

http://www.kc3.com/CCDW_Stats/fla_model.htm

Ich habe noch wo die original FBI Links um das zu belegen. Ich suche morgen mal danach, um es glaubhafter zu machen.
    Proud to Live in America

Standard

Ob ausgerechnet Florida als Vorbild und federführend für den Rest der Nation herhalten soll, bezweifle ich aber herzlichst. Die meisten Vorfälle sind im Süden/Südosten/im Osten der US geballt. Bei uns im Nordwesten sind die gun Gesetze liberal. Es passiert trotzdem kaum was. Woran liegts?
    Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect. - Mark Twain

Standard

Hier gibts übrigens prima offizielle Info:

http://www.gunpolicy.org/firearms/region/united-states
    Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect. - Mark Twain

Standard

Die beindruckendste Headline einer Tageszeitung aller Zeiten:

"TO LIVE AND DIE IN AMERICA
    3 Shot And Killed In Mich... 18-Year-Old Shot Multiple Times, Dies... Man Kills Wife, Teen, Himself... Man Shoots, Kills Own Son... Cops Shoot Teen Dead... Man Gunned Down In Parking Lot... 5 Dead In Spate Of Shootings... 2 Murdered In Philly... 2 Kansas Cops Shot Dead... Shooter Killed... 4 Die In Apparent Murder-Suicide... Ga. Cop Dies From Gunshot... Argument Leads Teen To Shoot Friend... Man Shot To Death... Teen Dies After Being Tied Up, Shot... Man Shot Dead In Street... Drug Deal Leads To Shooting Death... Mother Of 2 Killed In Road Rage Shooting... Man Shoots, Kills Intruder... 1 Killed In Coney Island... Man Dies From Gunshot Wounds... Cops Investigate Gun Death... Shooting Victim's Body Found On Bike Trail... Man Charged With Shooting Own Brother Dead... Man Dies After Being Shot In Chest... Body Of Shooting Victim Found In Pickup... Teen Arrested For Robbery Shooting Death... Man Carrying 2-Year-Old Son Shot Dead... Man Fatally Shot Near Home... Parolee Dies In Shooting... 1 Killed In Buffalo Shooting... Man Shot Dead In Apartment Complex... Street Gun Battle Kills Grandma Bystander... Man, Woman Dead In Apparent Murder-Suicide... Woman Shot Dead By Intruder... 14-Year-Old Arrested Over Fatal Gun Attack... Man Found Shot Dead In Parking Lot... Woman Shot In Face By Ex-Boyfriend... 1 Woman, 3 Men Shot Dead... 2 Die In Attempted Robbery... Army Reservist Shot To Death In Alley... Man Shot To Death In Bodega... 2 Shot Dead In Burned House... Man Shot During Break-In... Man Fatally Shot... 20-Year-Old Gunned Down... Man Shoots Self During Police Pursuit... 1 Killed In Baltimore Shooting... Cops ID Shooting Victim... 60-Year-Old Man Shot Dead... Shot Man's Body Found In Vacant House.... Woman Shot And Killed Outside Her Home... Shooting Victim Was 'Trying To Turn Life Around'... Slain Shooting Victim Found In Street.... Driving Altercation Leads To Shooting, 1 Dies... 3-Year-Old Dies In Accidental Shooting... Man Turns Self In After Allegedly Shooting Wife... Man Shot Dead Outside Home... 3 Slain In Separate New Orleans Shootings... Cops Investigate Shooting Death... Man Shot Dead In Ohio... Teen Shot To Death... Man Dies After Being Shot Multiple Times... Man Charged Over Son's Shooting Death... Cops Find 2 Men Shot Dead... 1 Dies In Shooting... Man Charged Over Gun Killing... 1 Shot Dead In Confrontation... Man Charged With Murder Over Shooting... Motel Owner Shot And Killed... Husband Shoots Estranged Wife Dead... Suspect Arrested Over Deputy's Shooting Death... Police Probe Fatal Shooting... Cops Kill 2 Suspects In 3 Shooting Deaths... Man Killed Fighting Back Against Robber... Man Killed In Home Invasion.... Nightclub Shooting Kills 1... Child Brain Dead After Drive By Shooting... Man Charged Over Shooting Of Ex-Wife... Body Found In Vacant House... Teen Fatally Shot..."

http://www.huffingtonpost.com/

Seite 4 von 8 ErsteErste ... 23456 ... LetzteLetzte